Givetvis

***

Jag får fan AIDS av MFF.
Eller snarare min egen blåögdhet.

Trots att jag innan matchen var bensäker på en förlust, så blev jag så jävla emo när det stod 3-0 till Kalmar att jag stängde av skiten.
Vad är det för jävla försvar vi har? Vad i helvete är det som händer? Faktum är att vi nu släpper in FLER mål än vi gjorde under Åkeby, eller med Gabriel i backlinjen.
FÖR I HELVETE!

Från och med returmötet kräver jag följande:

--------------------- Dusan ---------------------
Ulrich ----- Danne -- Gabriel ----- Järdler
---------------- RÅP ---- LAbbe/Robin ------
Gische -------------------------------- Touma
--------------------- Ola -------------------------
--------------------- Ofere ----------------------

Bänk: Sankan, JILLE!!!, Anes, Alex Nilsson, Robin/Labbe

Och släng in Jille för helvete så vi kan se om Touma och Jille kan skapa mer tillsammans än hela vårt mittfält gjort hittills.

***

Mest synd om alla är det om Ola.. stackars påg som har kontrakt med oss fram till 2010.
Hade du stuckit nu denna transferperiod hade jag haft full förståelse.
För just nu är det inte roligare att spela för oss än att spela för GAIS eller HBK..

***

Kom igen Malmö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0