To make me stay...

***

När man nu sitter och tänker på hösten, så blir man ännu lite mer sådär sugen på att kunna sitta och kramas och pussas. Det hade varit fint. Känns som det kunde varit dags att träffa sig en kvinna nu.

***

Hahahaha, E-type oroar sig för att man på skolgårdarna kallar honom för sell-out när Max har snott hans låt till reklamen.


Har han inte alltid varit sell-out och main stream?
Vet ens barnen på skolgårdarna vem denne långhårskrisige man är?

För egen del blir jag mest på festhumör när jag hör låten och ser reklamen, min bild av honom förändras inte på grund av detta. Han har liksom aldrig varit underground, och har egentligen inget att gnälla över.
Humorlös är han också.
Tolle.


***

Världen gick inte under idag, trots att vi skapade big bang i ett rör.
I will always trust Stephen Hawking.
I detta fallet sa han att det aldrig kommer kunna hända något farligt, så fort ett svart hål eventuellt skapas så förångas det.

Coolt nonetheless, att de ska försöka skapa mörk materia, som det ännu inte kunnat forskas runt ordentligt.

Go science! Let's play God until He punishes us!

***

Köra rygg idag. Pallar egentligen inte.
Har absolut ingen lust alls att göra någonting. Har så mycket att göra på jobb att jag blir helt tom i kroppen och måste ta pauser för att inte börja gråta.
Drygt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0