vad var det för lördag?

***

Vafan.. lördagen som började så bra, med kalla öl och FIFA vid 12-tiden.
Slutade med 0-3 mot hbk (välförtjänt, inget snack om saken), frustration, och festen i kbh visade sig bara gälla för "inbjudna". Så klart.

Välspenderade pengar på trippen över.

Men, jag, Nocko och Whammey hade iaf rätt roligt ändå.

Vilken.pissig.jävla.lördag.



Söndagen var betydligt mer behaglig.
Kändes udda att vakna nykter både lördag och söndag.

Men jag fick flyttat Crell till Bloodfeather, så nu ska det fan inte vara någon gankning längre, nu kommer superheroCrell och piskar till asen som mopsar sig.

Megamycket Creds till Blizzard som flyttade min gubbe på 20 sekunder, jag hade ställt in mig på en vecka.
Så jag blev lite förundrad när jag fick screenen med "Successful! Your character has been transported!" direkt.
Sjukt gött är det iaf.

Dessutom lvl 51 på Meesha, snart två st. lvl 70, börjar känna mig lite 1337.
Har dessutom piskat till tre st. alliance-as under mitt levlande. Maddafackahs.
Har bara startat en fight som jag förlorat.

Silence Shot är magnifik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0